web analytics

1. DEFINITII SI TERMENI


onomeus.ro -  – este denumirea comerciala a S.C. ONOMEUS SRL, avand sediul social in Vaslui, str. Traian, bl 279 avand numar de ordine in Registrul Comertului j37/86/2011 cod unic de inregistrare fiscala CUI: RO28132540

Cumparator - persoana fizica/juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont pe site si efectueaza o comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre S.C. ONOMEUS S.R.L (telefonic, mail, site etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre S.C. ONOMEUS SRL S.R.L

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din site, accesibila cu o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/cumparator si istoricul cumparatorului in site (comenzi, facturi fiscale, garantii bunuri)

Catalog – pagina web din favorite in care cumparatorul/utilizatorul poate adauga bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).

Site – grup de fisiere care formeaza pagini web multimedia (conținând texte, imagini fixe, animații ș.a.), stocate pe un server oferit de furnizorul de servicii de stocare, functionand pe o platforma dedicata, accesibile în Internet în principiu orișicui pe domeniul www.onomeus.ro printr-o interfata dedicata si personalizata.

Comanda – formular electronic prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona bunuri si servicii de pe site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator, cumparatorului.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, bunuri si/sau servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre vanzator.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, exprimat prin text scris, pe marginea unui review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti utilizatori/clienti/cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa utilizatorului/clientului/cumparatorului care a adresat o intrebare in site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un utilizator/client/cumparator unui alt utilizator/client/cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail) asupra bunurilor si serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui bun si/sau serviciu de catre S.C. ONOMEUS S.R.L, cumparatorului, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.


2. DOCUMENTE CONTRACTUALE


2.1. Prin inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre cumparator, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea bunurilor si/sau serviciilor din comanda. In cazul in care cantitatea de bunuri si/sau servicii din comanda sunt modificate, vanzatorul va anunta cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia vanzatorului la efectuarea comenzii.

2.4. Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii acordulului de expediere a comenzii (telefonic) de catre cumparator la vanzator.

2.5. Pentru comenzile ce urmeaza a fi preluate de catre cumparator de la depozitele fizice, inregistrarea comenzii se face cu 24h inainte, cu planificare pentru ridicare acceptata atat de cumparator cat si de vanzator, acest lucru realizandu-se telefonic sau pe email.


3. POLITICA DE VANZARE ONLINE


3.1. Accesul in vederea efectuarii unei comenzii ii este permis oricarui client/cumparator.

3.2. Comunicarea cu vanzatorul se poate realiza prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3. S.C. ONOMEUS S.R.L poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau ervicii si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.4. Toate tarifele aferente bunurilor si/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.5. In cazul platilor online vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai cumparatorul.

3.6 Toate informatiile folosite pentru descrierea bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / text, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.



4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA


In diferite cazuri vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale.


5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA


5.1. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea de poze, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de S.C. ONOMEUS S.R.L, includerea oricarui continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al S.C. ONOMEUS S.R.L asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul scris expres al S.C. ONOMEUS S.R.L

5.2. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile documentului.

5.3. Niciun continut transmis catre client sau cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea S.C. ONOMEUS S.R.L si/sau al angajatului S.C. ONOMEUS S.R.L care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.6. Este interzisa orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.


6. COMANDA


6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate pe site. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un bun si/sau un serviciu este disponibil pentru achizitie daca exista in stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui bun/serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului/serviciului.

6.2 Clientul/Cumparatorul are la dispozitie urmatoarele modalitati de comanda a bunurilor/serviciilor de la S.C. ONOMEUS S.R.L.

6.2.1 Comanda online. Dupa ce clientul/cumparatorul a cautat produsul/produsele dorite si le-a adaugat in cos, acesta finalizeaza comanda (avand posibilitatea de a alege si crearea unui cont), introducand datele de facturare si de expediere, alegand metoda de expediere si metoda de plata, revizuind informatiile introduse si apasand butonul de Plasare comanda. Mai multe detalii privind plasarea unei comenzi pe Site se pot gasi pe www.onomeus.ro in sectiunea Cum comand online?

6.2.2 Comanda telefonica. Dupa ce clientul/cumparatorul isi alege produsele dorite, printr-un apel telefonic sau mesaj pe Whatsapp la 0751.082.191, le comunica vanzatorului impreuna cu adresa de livrare si datele de facturare.
Nota: Vanzatorul nu raspunde de evenutalele erori invocate in urma lansarii comenzilor telefonice (ex. numar de telefon gresit, adresa, date gresite).

6.2.3. Comanda cu ridicare din depozit.

Clientul/cumparatorul trimite solicitarea lui pe site sau prin aplicatia WhatsApp la numarul de telefon 0751.082.191.

Clientul/cumparatorul anunta telefonic vanzatorul ca a plasat solicitarea

Vanzatorul proceseaza solicitarea, pregateste bunul/bunurile solicitate si anunta clientul/cumparatorul in cat timp este gata de ridicare.


6.3. Prin finalizarea comenzii cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

6.4. Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.

6.5. Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.5.1. datele furnizate de catre client/cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte si/sau nu raspunde la telefon.

6.5.2. Bunul/serviciul solictitat de catre client/cumparator sunt indisponibile in stocul vanzatorului/furnizorului.

6.6. Conform OUG nr 34/2014 cumparatorul are dreptul sa returneze un bun sau sa renunțe la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Perioada de returnare a unui bun sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

- ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun – în cazul în care cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

- ziua în care cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

6.7. In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste pe pagina de POLITICA DE RETUR, in sectiunea Formular retur produs.

6.8 In urmatoarele 24-48 de ore dupa inregistrare, comanda clientului intra in faza de procesare:

- Gestionarul verifica disponibilitatea,
- Operatorul telefonic comunica clientului costurile si cere confirmarea pentru expediere
- Daca clientul este de acord, comanda intra in faza de coletare si predare la curier. In cazul in care in timpul procesului de coletare apar situatii neprevazute care impiedica expedierea coletului catre tine, operatorul telefonic comunica in timp util si impreuna cu clientul se ia o decizie.

6.9. Pentru produsele cu descrierea de stoc " Disponibil cu precomanda furnizor" , produsul nu se afla in stoc si se comanda catre producator, un termen estimativ va fi comunicat telefonic sau pe email.  Comenzile cu acest status nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, SC ONOMEUS SRL nu poate fi tras la raspundere si nu ne asumam raspunderea pentru eventualele modificari de preturi, timpul de livrare de la producator la noi si / sau caracteristici ale produselor puse la dispozitie de producatori si/sau furnizori.

6.10 In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul telefonic/e-mail in cel mai scurt timp, despre eroarea apăruta, daca produsul nu s-a livrat încă.


7. CONFIDENTIALITATE
7.1. S.C. ONOMEUS S.R.L va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul document.

7.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de cumparator/client cu privire la comanda/contract fara consimtamantul prealabil scris al vanzatorului.

7.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. S.C. ONOMEUS S.R.L nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.


8. PUBLICITATE
8.1. Newsletterele onomeus.ro - Echipamente Apicole sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de S.C. ONOMEUS S.R.L. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

8.2. In momentul in care clientul isi creaza un cont pe site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de newslettere de catre S.C. ONOMEUS S.R.L. Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:

- prin contactarea S.C. ONOMEUS S.R.L in acest sens.

- prin modificarea setarilor din contul de client.

- prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.

- enuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document.


9. FACTURARE – PLATA


9.1. Preturile bunurilor si serviciilor afisate in cadrul site-ului www.onomeus.ro sunt cu TVA. La finalizarea comenzii pretul total al produselor va fi afisat cu TVA conform legislatiei in vigoare.

9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

9.3. Vanzatorul va transmite cumparatorului factura aferenta comenzii ce contine bunuri si/sau servicii vandute de S.C. ONOMEUS S.R.L

9.4. Pentru comunicarea facturii aferente comenzii, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi, existente in cont.

9.4. Prin aceasta modalitate de comunicare cumparatorul, accesand contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise S.C. ONOMEUS S.R.L, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

9.5. Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre S.C.ONOMEUS S.R.L in contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in contul sau.

9.6. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in cont sau in e-mail, utilizatorul/cumparatorul este rugat sa ne sesizeze acest aspect vanzatorului pe adresa de mail: contact@onomeus.ro 

9.7. Pentru motive de securitate a tranzactiilor clientul/utilizatorul/cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe site.


10. LIVRAREA BUNURILOR
10.1. Livrare prin curier

Vanzatorul se obliga sa livreze bunurile in sistem de curierat door-to-door catre cumparator prin servicii de curierat oferit de o parte terta.

Preluarea bunurilor coletate de la curier se face cu atentie, analizand integritatea ambalajului. In cazul in care acesta prezinta deteriorari, cumparatorul este obligat se specifice acest lucru in scris pe exemplarul de AWB al curierului la rubrica “Observatii” si sa completeze un proces verbal impreuna cu reprezentantul curierului. Deasemenea, se recomanda fotografierea coletului in asa fel incat pe imagini sa fie vizibila atat scrisoarea de transport cat si zona avariata a ambalajului. Dupa care cumparatorul anunta vanzatorul despre situatie.

10.2. Livrare din depozit

10.1.1 Dupa confirmarea comenzii lansate, se va stabili telefonic disponibilitatea produsului/produselor solicitate in depozitul in care s-a facut solicitarea de ridicare.

10.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

10.3. Vanzatorul va efectua livrarea bunurilor si serviciilor atat pe teritoriul Romaniei cat si in strainatate.


11. GARANTII
Garatia este valabila in baza unui certificat de garantie sau in baza facturii. Se acorda de la 12 luni pana la 24 luni in functie de utilajul comandat.

12. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul vanzatorului).

13. RECLAMATII SI SESIZARI
Clientul/utilizatorul/cumparatorul are la dispozitie urmatoarele mijloace de comunicare pentru a sesiza vanzatorul asupra unor nereguli aparute in procesul de achizitie ale bunurilor/serviciilor de pe Site:

13.1 Formular de retur. In cazul dorintei de a returna un bun/serviciu achizitionat prin Site, cumparatorul este obligat sa completeze formularul de retur se regaseste pe pagina de POLITICA DE RETUR, in sectiunea Formular retur produs, conform indicatiilor prezentate in sectiunea respectiva. Deasemenea sa pregateasca intr-un colet produsul pe care urmeaza sa-l returneze si expedieze prin curierat respectand detaliile prezentate pe pagina. Odata receptionat de catre vanzator, produsul va fi analizat de departamentul tehnic in vederea stabilirii
- faptului ca produsul nu a fost utilizat (starea de nou este conditie esentiala pentru acceptarea returului)
- componenței produsului, pentru a ne asigura ca acesta este complet
- aspectului produsului, pentru a stabili ca acesta nu prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau murdarie
In urma verificarii celor 3 aspecte, vanzatorul va comunica cumparatorului rezultatul expertizei si momentul in care se va face returnarea fondurilor (maxim 14 zile de la primirea bunului returnat).

In cazul returnarii bunurilor, vanzatorul are obligatia de a returna valoarea acestora. Costurile de transport vor fi suportate de catre cumparator in cazul in care returul este cerut din motive personale ale cumparatorului.

13.2. Formular de reparatii produs. In cazul in care cumparatorul detecteaza defectiuni de fabricatie la vreunul dintre bunurile achizitionate de la S.C. ONOMEUS S.R.L sau daca intampina defectiuni cauzate de vicii de fabricatie, are obligatia de a descarca contacta pe email, contact@onomeus.ro cu informatii referitoare la defectiunea constatata.

13.3. Formular reclamatii si sesizari. In cazul in care cumparatorul observa deteriorari la un bun livrat, acesta are obligatia de a ne contacta pe email: contacta@onomeus.ro sau telefonic 0751.082.191 si sa ni se comunice sesizare cu privire la o comanda.

13.4. Nemulțumirea si / sau reclamatia dumneavoastra va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii si / sau a reclamatiei, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.

13.5. Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus SC ONOMEUS SRL prin aceste acțiuni.


14. RASPUNDERE


14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14.2. Prin crearea si utilizarea contului, clientul / utilizatorul/ cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.

14.3. Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, clientul / utilizatorul/cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

14.4. Ulterior crearii contului utilizarea continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

14.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre S.C. ONOMEUS S.R.L acestia fiind opozabili clientilor /utilizatorilor/cumparatorilor de la data afisarii in site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din site si/sau prin trimiterea comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.


15. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL


15.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, S.C. ONOMEUS S.R.L are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care clientul/utilizatorul/cumparatorul le furnizeaza.

16.2. Scopul colectarii datelor este:

- informarea clientilor/cumparatorilor privind situatia contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile si sau serviciile achizitionate;

- trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail)

- de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul clientului/cumparatorului.

16.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de comanda cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a S.C. ONOMEUS S.R.L.

16.4. Prin citirea documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

16.5. Informatiile cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.


17. FORTA MAJORA
17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

17.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.


18. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre S.C. ONOMEUS S.R.L si clienti / cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.