Politica de retur

Politica de returnare a produselor

Completeaza formularul de retur de AICI si trimite-l pe contact@onomeus.ro si in interiorul coletului returnat. Citeste cu atentie informatiile de mai jos. 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor



  Costul de transport pentru RETUR este suportat integral de către client în ambele situaţii: atât la trimiterea coletului pentru retur cât şi la primirea comenzii de înlocuire a returului, exceptie facand produsele neconforme ( ambalaj spart, produs cu defectiuni, etc). 

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Conform prevederilor art. 13 din aceeași Ordonanță de urgență, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucratoare de la data înregistrării cererii de retur, în contul bancar specificat de client, fără a fi percepute comisioane pentru această rambursare. În cazul în care nu se poate efectua rambursarea într-un cont, clientul va fi contactat pentru a se stabili o altă metodă de rambursare.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Produsele trebuie împachetate corespunzător (atât produsul, cât și ambalajul acestuia trebuie să fie sigilate), iar factura aferentă trebuie atașată coletului. Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expedierea acestuia către sediul onomeus.ro - Str. Walter Maracineanu, bl 103, Vaslui.

   Asigura-te ca produsul care vrei sa il returnezi este in aceeasi stare in care l-ai primit (nefolosit, fara defecte cauzate din neglijeta dumneavoastra – orice defect de nou sau de fabricatie, trebuie anuntat in ziua receptionarii produsului pe email la contact@onomeus.ro.

ONOMEUS.RO va inapoia contravaloarea comenzii in termen de 14 zile de la primirea produsului.